World of Gothic - Forum
Proiect mod - Printable Version

+- World of Gothic - Forum (https://worldofgothic.ro/forum)
+-- Forum: The Colony (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Modding (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=43)
+---- Forum: Concurs (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=80)
+---- Thread: Proiect mod (/showthread.php?tid=5127)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


Proiect mod - Edd - 12-25-2013

Discutii destpre modul care va urma.
Am discutat deja multe cu Old Nick. Marian asteptam sa vedem ce zici si tu si toti cei care se vor implica.
Vom relua modul cel vechi pe care vroia sa il faca Terente. Grin


RE: Proiect mod - cornel - 12-25-2013

Foarte frumos!! Multa Bafta!!


RE: Proiect mod - old nick - 12-25-2013

Am pus in spoiler o pagina din manualul g3 unde sunt mentionate cele mai importante evenimente din povestea gothica pe care o cunoastem. Cred ca ar trebui sa incadram povestea modului inainte de construirea templului, avand in vedere ca unul dintre cei 5 preoti pazea sabia uriziel intr-o incapere special destinata. Deci as pune povestea lordului cu 1000 de ani in urma, incepand-o cu evolutia unui oarecare (ca in orice rpg) pana la rangul de lord, stapan al vaii si proprietar al urizielului. Ceea ce ar insemna ca putem sa inventam factiuni diferite de cele cunoscute, sa inventam aventuri noi, sa facem chiar mai multe episoade, daca ne tine cureaua, dar cu o poveste cursiva si captivanta si cu o harta reparata a coloniei. Eu incerc sa repar zona new camp pentru ca e mai accesibila pentru mine.



Show Content



RE: Proiect mod - Edd - 12-25-2013

Si totusi, chiar si cei care nu se implica in realizarea modului sa vina cu idei. Asa ca intreb, sa stergem toate trei taberele si sa facem ceva nou sau sa lasam castelul din old camp?


RE: Proiect mod - Szekemri - 12-25-2013

(12-25-2013, 09:20 PM)Dorel Wrote: Si totusi, chiar si cei care nu se implica in realizarea modului sa vina cu idei. Asa ca intreb, sa stergem toate trei taberele si sa facem ceva nou sau sa lasam castelul din old camp?

Da, trebuie sa le stergem. New camp n-are ce cauta, asta e cert.


RE: Proiect mod - old nick - 12-25-2013

(12-25-2013, 10:14 PM)Terente Wrote: New camp n-are ce cauta, asta e cert.

Nu o sa fie new camp acolo, am sters deja toate constructiile inclusiv barajul lui homer. Urmeaza sa refac albia raului si restul terenului ca sa se incadreze in zenul mare. Am putea sa facem un orasel sau un sat acolo, populat de alta factiune, in functie de povestea modului.


RE: Proiect mod - cornel - 12-25-2013

(12-25-2013, 09:20 PM)Dorel Wrote: Si totusi, chiar si cei care nu se implica in realizarea modului sa vina cu idei. Asa ca intreb, sa stergem toate trei taberele si sa facem ceva nou sau sa lasam castelul din old camp?

Eu ma gandesc la o poveste pt mod.... Eroul trebuie sa aiba un nume?? Eu m-am gandit la unul amenintator gen Hanibal Grin
Cum e mai ok? sa incepem cu o poveste despre erou sau sa intram direct in actiune si usor usor sa il cunoastem?


RE: Proiect mod - Edd - 12-25-2013

Eroul este lordul acela de care zicea Terente, vezi in Discutii zilnice ca a pus azi link-ul catre povestea aia.


RE: Proiect mod - cornel - 12-25-2013

Stiu povestea chiar as fii vrut sa faca modul acela si acum sunt foarte fericit ca se reia proiectul Smile


RE: Proiect mod - Edd - 12-25-2013

O sa fie putin diferit de aceea, mai in urma cu cativa zeci, sute de ani. Grin