Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Need Help
#1
Va salut sunt un jucator incepator al jocului gothic 3, am jucat ghotic 2 si mi'a placut la nebunie. As avea nevoie de ajutor, cum devin fire mage am lvl 20 nu am pus nici un learning points deoarece nu vreau sa gresesc caracterul. Va rog sa imi spuneti unde trebuie sa merg sa devin fire mage, sa cumpar magiile sau sa le creez.

Multumesc anticipat si astept un raspuns
replyReply
#2
Nu m-am facut niciodata nici un fel de magician, e clar ca nici fire mage. Nu stiu daca te ajuta acest raspuns, dar raspunsu meu este sa te duci la magicienii de foc. Cu atat te pot rezolva. Sorry!
Asta seara ies pe strada, ca felina dupa prada, ochii vad, inima cere, peste tot numai placere.
replyReply
#3
Mey...daca vrei sa devi fire mage trebuia sa te gandesti de la inceput...sa mai salvezi ceva LP pentru ancient knolage...da oricum...invata ancient knolage pan la 50...si dupa aia dute la o statuie a lu' Inps...si daca vrei si la Beliar...
Winnetou avea un VolksWagen, asa il chema pe cal
replyReply
#4
Un guild strict definit in Gothic 3 nu exista, sunt destule questuri si monstrii sa faci experienta cat pentru doua clase deodata DAR daca vrei sa fii doar magician al focului(puternic), poti sa incepi usor luandu-ti magiile de la statuile lui Innos din tinut (fireball e cea mai buna), poti sa-ti bagi mana, sa te antrenezi cu staff-ul (care e arma unui mag), si la inceput poti purta armuri de rebel pana ajungi la Manastirea Focului din Nordmar, unde cand ai destula reputatie cu rebelii iti poti cumpara o roba a focului. Deci mana, magii, staff si armura de rebel pana faci rost de roba ca sa ai niste protectie la inceput.
Alegand ca si guild ordinul magicienilor focului, implicit alegi calea lui Innos si trebuie sa fii de partea rebelilor si a regelui.
[Image: bannersigmi2.jpg]
replyReply
#5