Am citit un interviu cu Fumito Ueda (Shadow of the Colossus, ICO) in care zicea ca incearca si jocuri straine pentru ca ii stimuleaza mai mult imaginatia, dat fiind faptul ca nu cunoaste limba. Poti sa incerci ceva de genul asta, cu toate ca fara ceva rabdare nu stiu daca o sa ajungi undeva.
Oricum, cred ca ar fi o idee interesanta sa parcurgi un joc in felul asta, iar apoi sa scrii o versiune a povestii asa cum ai inteles-o din felul in care s-au derulat evenimentele. Ma rog, asta e mai greu intr-un sandbox, pentru ca sunt mai multe variabile si eu greu sa intrezaresti calea pe care trebuie sa o urmezi, dar in jocuri mai liniare, gen platformere sau shootere nu ar fi mari probleme cu avansarea povestii.
Oricum, cred ca ar fi o idee interesanta sa parcurgi un joc in felul asta, iar apoi sa scrii o versiune a povestii asa cum ai inteles-o din felul in care s-au derulat evenimentele. Ma rog, asta e mai greu intr-un sandbox, pentru ca sunt mai multe variabile si eu greu sa intrezaresti calea pe care trebuie sa o urmezi, dar in jocuri mai liniare, gen platformere sau shootere nu ar fi mari probleme cu avansarea povestii.