Am cam 5 ore jucate,daca te gandesti la el ca la un joc de 2010-2012 e chiar bun,daca te gandesti ca la un joc de 2017, am vazut indie de zeci de ori mai bune(ex: Hellblade Senua's Sacrifice). O sa scriu un review complet cand il termin,dar important e sa nu-l vezi ca pe un Gothic, pentru ca daca o faci nu-i dai mai mult de 5 (indulgenta). E dragut atata timp cat treci peste controalele idioate, combatul in care target lock-ul e infect, hitbox-ul da cu virgula mai mult decat mine la o olimpiada de matematica,combat range-ul monstrilor e dubios de mare (ma simt creaturi la cativa zeci de metrii cand sunt intr-o cladire),jatpack-ul desi e un mare ajutor la explorare nu are o functie prin care sa te indrepti cu viteza intr-o directie(te duci in sus si prea putin in fata) daca e sa o luam dupa story e cam dubios ca avem arme laser dar jetpack-uri care doar te ridica,adica Gta San Andreas a facut unul mai bun in 2004 si sa nu mai vorbim de dialoguri care zici ca sunt anime-uri dublate in engleza(se misca buzele si ies niste cuvinte,dar nu sunt prea natural), momentele tensionate sunt idiot facute(sunt ceva de genul *insert muzica dramatica here*), nu inteleg prea bine sistemul de "Cold" in dialoguri,cum nici nu inteleg de ce trebuie sa-ti apara pe jumatate de ecran cand iti creste/scade relatia cu un NPC, NPC-urile sunt dubios de deschise unui strain, sistemul de "companioni" mi se pare la fel de slab cum era in Gothic 3 ("Sounds good, doesn't work.") Meniul este prea shiny,inventarul e prost grupat, quest-urile nu dau destule informatii astfel e imposibil sa termini jocul fara harta/mark-uri.
Ma opresc aici, e un fail la care ma asteptam,dar speram sa nu am dreptate... Dar puncte bonus pentru peisaje si putin pentru poveste.
Ma opresc aici, e un fail la care ma asteptam,dar speram sa nu am dreptate... Dar puncte bonus pentru peisaje si putin pentru poveste.
Laws are like medicine: They generally cure an evil by a lesser or a passing evil.