Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cu facultate sau fara?
#1
Stau asa si ma intreb oare in ziua de azi se mai merita sa iti mai pierzi 3-5 ani din viata la o facultate dupa terminarea liceului?
replyReply
#2
(01-03-2011, 08:18 AM)Raducu Wrote: Stau asa si ma intreb oare in ziua de azi se mai merita sa iti mai pierzi 3-5 ani din viata la o facultate dupa terminarea liceului?

Parerea mea este ca merita daca esti hotarat sa-ti faci un viitor in domeniul in care faci facultatea respectiva.Daca o faci doar ca sa fie,cred ca e timp pierdut de pomana.Eu nu am facut facultate,pe vremea mea invatamantul era adevarat.Intrau la facultate elevii cei mai buni,eu am fost cam lenes.Acum sunt studenti si corigentii daca au bani destui.Dar sita se cerne mai tarziu,cand iti cauti un job.Daca nu esti bun,nu te angajeaza nimeni.Am sefi la serviciu care sunt ingineri si nu stiu nici notiuni de baza despre electricitate(s-au angajat cu relatii)desi astea se invata in liceu.Sigur ca sunt si altii capabili si pregatiti,care n-au facut scoala degeaba.Vorba romanuluiGrinecat codas la oras,mai bine-n satul meu fruntas.Smile
replyReply
#3
Din punctul meu de vedere nu prea are rost sa faci o facultate pe bune (adica sa inveti, sa te tii de ea nu sa treci prin ea cum trece gasca pe apa) iar dupa terminarea facultatii sa ramai in aceasta tara de rahat. Cred ca licenta reprezinta pentru multi studentii "pasaportul" pentru strainatate.
replyReply
#4
(01-05-2011, 11:21 AM)Raducu Wrote: Din punctul meu de vedere nu prea are rost sa faci o facultate pe bune (adica sa inveti, sa te tii de ea nu sa treci prin ea cum trece gasca pe apa) iar dupa terminarea facultatii sa ramai in aceasta tara de rahat. Cred ca licenta reprezinta pentru multi studentii "pasaportul" pentru strainatate.