Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 4.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Levelmesh 3ds
#1
Pentru acest tutorial am ales blender 3d care este un program freeware, accesibil tuturor.
Voi prezenta o metoda simpla de realizare a unui 3ds folosindu-ma de modul Insula Paladinului Mort.
Zenul modului care arata asa in faza finala a fost la inceput un simplu plan in blender.
Un plan pe care l-am marit, am selectat edit mode si subdivide impartindu-l in multe planuri mici, apoi am selectat sculpt si am "sculptat" insula cu mouse-ul dupa bunul meu plac pana a ajuns sa arate asa.
Apoi am exportat-o in Gothic 2 Notr/_work/data/meshes/level in format 3ds folosind plugin-ul KerraxImpExp instalat in blender, plugin pe care il gasiti in pachetul comun din threadul Modding Gothic 1 si Gothic 2.
In continuare am deschis GothicStarter selectand GothicGame.ini si am dat click pe Editor starten.
Am deschis mesa 3ds exportata cu blender in Gothic 2 Notr/_work/data/meshes/level, apoi am dat compile world, selectand Editormode, Outdoor, compile . Dupa compilarea world am selectat compile light , apoi Activate.
In continuare am bifat in stanga iconul pentru textura, am selectat texturile din panoul din dreapta si le-am aplicat pe mesa cu mouse-ul. Dupa ce am terminat de texturat mesa, am salvat-o tot in Gothic 2 Notr/_work/data/meshes/level. Pentru a obtine un zen, am incarcat mesa texturata si am dat compile world fara a bifa Editor mode dupa care am salvat mesa in format zen, si am modificat-o urmand instructiunile din tutorialele lui Raducu' si Patrunjelu'.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)