Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TUTORIAL] Modificarea şi inserarea unei armuri - Gothic 2
#1
Sper ca nu a mai fost postat un tutorial asemănator pe undeva, eu nu am găsit niciunul astfel că am fost nevoit să caut aiurea pe net şi să îl bat la cap pe Terente. Pentru a evita asta pe viitor...

1. Pentru început avem nevoie de un mic progrămel pe nume GoMan, care poate fi descărcat de aici: http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=84

2. Trebuie obţinută apoi o imagine care urmează să fie editată (în PhotoShop, GIMP, Paint, what have you); de menţionat că astfel nu veţi edita efectiv armura, ci textura. Această textură trebuie exportată folosind GoMan astfel:
  • în GoMan selectaţi opţiunea Datei din colţul stânga-sus, apoi Offnen (Open, în engleză).
  • mergeţi în folderul jocului, apoi Data; aici căutaţi fişierul textures.vdf (aveţi grijă să fie selecta .vdf la file type, altfel nu o să găsiţi nimic)
  • după ce aţi deschis textures.vdf va trebui să căutaţi textura armurii pe care doriţi să o editaţi; odată găsită, mergeţi la Datei şi selectaţi Export; alegeţi locaţia unde doriţi să salvaţi şi apăsaţi Exportieren NOTĂ - Selectaţi un format care să vă permită să deschideţi imaginea cu editorul (ex: .png, .jpeg)
  • acum rămâne să editaţi imaginea după bunul plac

3. După ce aţi editat imaginea urmează să o reintroducem în joc. Cu acelaşi GoMan deschideţi imaginea şi exportaţi-o în format .tex. În meniul din dreapta selectaţi Map Generienen şi imediat sub modificaţi 1 în 7.

4. Redeschideţi (dacă nu e deja deschis) textures.vdf şi căutaţi armura pe care aţi editat-o. Click dreapta, iar în meniul care va apărea selectaţi ultima variantă, Ersetzen (durch Datei). Nu ştiu exact ce înseamnă asta, însă va deschide un meniu. Aici căutaţi imaginea pe care aţi exportat-o în format .tex şi deschideţi-o.

Tadam, asta e toată filozofia. Puteţi apoi să intraţi în joc, iar folosind MARVIN mode şi codul de inserare puteţi să vă admiraţi opera de artă.

Acelaşi lucru, în pozele făcute de către Pătrunjelu':
Show Content
replyReply
#2
De ce imi da eroarea asta cand incerc sa introduc noua armura?
[Image: 9ExHW0m.jpg]
replyReply
#3
In locul cui ai vrut sa o pui.pt ca tre sa aiba acelasi maps ca si armura cu care o inlocuiesti.apropo de unde ai luat armura aia?
replyReply
#4
La gothic 1 nu exista nici o armura in textures.vdf doar hati meniu imagini de capitol etc..
replyReply
#5
(05-03-2013, 05:10 PM)INNER PEACE Wrote: La gothic 1 nu exista nici o armura in textures.vdf doar hati meniu imagini de capitol etc..

In stanga programului GoMan, exista niste directoare/fisiere. Apasa pe ele pana dai de cel cu toate armurile.

Daca incerci sa modifici vreo armura, sa ne-o areti si noua cand e gata. Ar fi interesant.
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
replyReply
#6
Ma chiar are dreptate ThePaladinHero,chiar nu merge inlocuita si am facut tot ce trebuia,ambele armuri au acelasi maps,dar tot nu merge si inca ceva...dupa redeschiderea imagnei cu GoMan nu se poate exporta in format .txt probabil ai vrut sa scrii ca trebuie exportata in format .tex...
FlowerFlower
replyReply
#7
(05-06-2013, 01:06 PM)dorelys Wrote: Ma chiar are dreptate ThePaladinHero,chiar nu merge inlocuita si am facut tot ce trebuia,ambele armuri au acelasi maps,dar tot nu merge si inca ceva...dupa redeschiderea imagnei cu GoMan nu se poate exporta in format .txt probabil ai vrut sa scrii ca trebuie exportata in format .tex...

.TEX e extensia corecta. A fost o greseala de scriere.

In teorie asa trebuie sa fie logica:

- INTRARE GOMAN -> DESCHIDERE TEXTURES.VDF -> alegere textura armura sau orice -> export de meniul de sus -> alegere fisier jpeg (luat in considerare maps) -> editare jpeg -> deschidere jpeg modificat in goman -> export in fisier TEX cu mapsul corespunzator

Apoi inlocuim fisierul TEX initial cu fisierul modificat de noi. (click dreapta pe el din goman si una dintre cele 4 optiuni)

Bogdan a explicat excelent.
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
replyReply
#8
Ai dreptate,Bogdan chiar a explicat excelent...
FlowerFlower
replyReply
#9
[Image: 25692s6.jpg]:)

Am reusit sa modific armura...asta era roba usoara de magician de foc...cea rosie pe care o purta Milten...nu-i cine stie ce,dar pentru prima oara cred ca e binisor...

Tongue
FlowerFlower
replyReply
#10
(05-06-2013, 03:33 PM)dorelys Wrote: [Image: 25692s6.jpg]:)

Am reusit sa modific armura...asta era roba usoara de magician de foc...cea rosie pe care o purta Milten...nu-i cine stie ce,dar pentru prima oara cred ca e binisor...

Wowowowo. Super tare ai facut-o. Grin Am sa o postez si pe pagina de facebook a wogului. Grin

Imi place mult cum ti-a iesit.
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
replyReply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Sad Gothic Multiplayer: Jucabil sau nu? Vladeisan 17 6,027 08-21-2016, 04:33 PM
Last Post: ShadowZz
  Gothic 1 Golden Mod transporter1911 0 1,351 07-15-2015, 12:32 AM
Last Post: transporter1911
  Tutorial: Cum sa introduceti o arma din Gothic 3 in Gothic 2 Edd 5 2,882 12-13-2014, 08:36 PM
Last Post: Vladeisan
  Gothic 2: The Returning? Tibby 7 3,273 10-19-2014, 05:46 PM
Last Post: Tibby
  [MOD NOU] Gothic: The Boss Apparition arbitrer 11 4,646 05-23-2014, 09:08 PM
Last Post: Vladeisan
  Tutorial modding Edd 0 1,826 10-22-2013, 08:55 PM
Last Post: Edd
  Gothic 3: CP1.75.14, QP4.2 and CM2.6.1 compatible with Consequences 2.0.1 Cyrus35 3 2,109 08-30-2013, 01:09 PM
Last Post: cornel
  Gothic 3 - Best mod pack cornel 10 6,395 08-18-2013, 09:31 PM
Last Post: cornel
  Inserarea unui vob in spacer Raducu' 8 6,635 07-14-2013, 10:37 AM
Last Post: Hagen
  Inserarea unui npc old nick 9 5,297 07-13-2013, 10:36 AM
Last Post: Bogdan

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)