Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iustin's Company
#1
Salutare toata lumea as vrea sa fac un team de-al meu ca sa putem sa lucram la proiectele pentru Gothic 2, sa putem sa facem moduri si sa lucram impreuna la programare la Gothic 2.Deci cine se angajeaza sa posteze aici si, eventual, sa spuna ce experiente are ca de exemplu la programare, la design, la website, la muzica, la dialog, la sunet, etc.Eu am sa-mi spun experientele mele:sunt incepator la 3d studio max versiunea de studenti, stiu modding la Gothic 2, stiu sa lucrez cu spacer-ul, stiu sa fac pagini HTML, si lucrez cu Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition si cam asta e.La numele team-ului, la lista cu cei care vor sa se alature team-ului, numele domeniului pentru website si websit-ul pe care o sa-l facem pentru team il rog pe Raducu' sa ma ajute aici.Cei care se angajeaza am sa le dau tools-urile pentru modding.Va rog, daca puteti, in afara sa postati pe aici, pe forum, sa ma contactati pe una din adresele mele de e-mail: [email protected] sau [email protected].

Va multumesc si sper sa intre cat mai multi in team,
iustintoma
I have a job to do, I must finish it even I don't want to make it.
#2
intrebarea mea pt tine este: doi cai frumosi Haha (joking)

am defapt 2 intrebari: daca ne angajam primim si bani???, la ce moduri sa lucram ca sunt destule pt gothic 2 ? Haha

#3
Intrebarea mea este: ce presupune fraza "stiu modding la Gothic 2", detaliaza. Si apoi, daca vrei sa faci o echipa de modderi asta te face instantaneu un lider al echipei.
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
#4
(04-22-2011, 10:38 AM)Pepe_the_shepherd Wrote: Intrebarea mea este: ce presupune fraza "stiu modding la Gothic 2", detaliaza. Si apoi, daca vrei sa faci o echipa de modderi asta te face instantaneu un lider al echipei.

credca a vrut sa se refere la cei care au o experienta in modding....... si cine vrea sa se alature in iustin team scrieti in threatul asta Wink Wink